Sunday, February 10, 2008

#9 - Μηπως ο ανθρωπος υπαρχει μετα το θανατο;

Πως μια Μαρτυρα του Ιεχωβα απαντησω σε αυτη την ερωτηση; Η Σκοπια εχει διδαξει τους οτι ο ανθρωπος δεν εχει ψυχη, περα απο το σωμα του, και οτι μετα το θανατο δεν υπαρχει υπαρξη μεχρι μια μελλοντικη ανασταση. Παραθετω τους στιχους ως τετοια Ecclesiastes 9:5, Psalms 146:3-4, στιχους και πολλες αλλες οι οποιες να μπορεσουν να βρουν 'αποδειχθει' οτι ο ανθρωπος ειναι απο τη σκονη του εδαφους και στη σκονη που επιστρεφουν, και οτι ολες του τις σκεψεις αποθνησκουν μαζι του. Φυσικα αυτη η λατρεια βολικη εισαγωγικα Παλαια Διαθηκη γραφεται εδω γιατι ο Θεος δεν ειχε ακομη αποκαλυφθει για τον ανθρωπο, την καλη ειδηση, η «ευαγγελιο» του αιωνια ζωη.

Πως ομως η Βιβλος απαντησω σε αυτη την ερωτηση; Ecclesiastes 9:5 και Psalms 146:3-4 μονο αποδειξει το προφανες: οτι ο ανθρωπος πεθαινει και το σωμα αποσυντιθεται, και οτι οι οργανισμοι ειναι νεκροι τις αισθησεις του και δεν μπορω να σκεφτω. Στην Παλαια Διαθηκη, ο Θεος ειχε υποσχεθει ορθοδοξο ανθρωπος μια μακρα (αν και περιορισμενα) και ευημερουσα ζωη στη γη (Ex. 20:2 · Deut. 5:16 · Eph. 6:3). Τα καλα νεα απο την αιωνια ζωη Ειχε ακομη δεν αποκαλυψε στον ανθρωπο. Αλλα που ειναι η αποκαλυψη του εν λογω καλα νεα που βρεθηκαν στη Βιβλο;

Ενας απο τους δυο κακοποιους σταυρωθηκε διπλα Ιησου ", ειπε unto Jesus, Lord θυμηθειτε με οταν σε ηθικολογιες comest ΕΛ βασιλειο. Και ο Ιησους ειπε unto him, Verily λεω unto thee, χιλιοι ου Σημερα ειναι μαζι μου στον παραδεισο. "(Luke 23:42-43, KJV) Θανατος ηταν εμφανης και επικειται και για τα τρια απο αυτα σε αυτη την ιδια ημερα. Και ο Ιησους ειπε, σε αυτη την ιδια μερα αυτος ο ανθρωπος πρεπει να ειναι μαζι του στον παραδεισο. Verily, η υπαρξη και αμεσως μετα το θανατο του παραδεισου!

Τι πραγματικα συνεβη σε μας Λορδου betrayer, Judas Iscariot, μετα τον θανατο του; Η Βιβλος μας δινει μια ενδειξη: "… αλλα woe unto οτι ο ανθρωπος απο τον οποιον ο Υιος του ανθρωπου ειναι προδωσε! Ειχε καλο για το οτι ο ανθρωπος αν δεν ειχε γεννηθει. "(Matt. 26:24, KJV) Ειναι σημαντικο να σημειωθει οτι, αν αυτος δεν ειχε γεννηθει, το betrayer θα ηταν ανυπαρκτος. Αλλα μη υπαρξη ηταν καλυτερη απο την τιμωρια τωρα στο καταστημα του. Απλα, κατι αλλο απο την μη υπαρξη της εχει μιλησει εδω. Ετσι, η Σκοπια πρεπει να ειναι λαθος στη διδασκαλια που Ιουδα "βυθισε τον θανατο σε μη υπαρξη αιωνια.

Περα απο τον παραδεισο, η Βιβλος ξεκαθαρα μιλα για την κολαση. Για την αρνηση του χριστιανικου δογματος απο την κολαση ειναι να διαψευσει την Αγια Γραφη. Luke 16:19-31 περιγραφει την κατασταση του ανδρα στην κολαση: "Υπηρξε καποιος πλουσιος ανθρωπος, που ηταν ντυμενοι στα μοβ και εκλεκτα λινα, και πορευτηκαν sumptuously every day: Και υπηρξε καποια επωνυμη ζητιανο Λαζαρου, η οποια τεθηκε σε την πυλη, γεματο πληγες, και επιθυμωντας να τρεφονται με τα ψιχουλα η οποια μειωθηκε απο το πλουσιων πινακα: αλλωστε ηρθαν και οι σκυλοι licked του πληγες. Και ηρθε να περασει, οτι το ζητιανο πεθανε, και εγινε απο τους αγγελους στην αγκαλια του Αβρααμ: ο πλουσιος ανθρωπος πεθανε επισης, και θαφτηκε · Και στην κολαση που σηκωσε τα ματια του, η οποια το torments, και seeth Abraham μακρια off, και Λαζαρου στην αγκαλια του. Και εκλαιγε εξω και ειπε, πατερ Αβρααμ, ελεησον με, και να στειλουν Λαζαρου, οτι μπορει να βαλουν το χερι την ακρη του δακτυλου στο νερο, και δροσερα γλωσσα μου · διοτι ειμαι σε αυτην την ταλαιπωρημενη φλογα. Ομως ο Αβρααμ ειπε, Son, θυμηθειτε οτι ηθικολογιες και η διαρκεια ζωης ΕΛ ΕΛ receivedst το καλο και το κακο το ιδιο Λαζαρου πραγματα, αλλα τωρα ειναι παρηγορει, και χιλιοι art βασανισει. Και διπλα σε ολα αυτα, αναμεσα σε εμας και θα υπαρχει μεγαλη αποσταση καθοριζονται: ετσι ωστε να μπορει να περασει απο τα οποια, ως εκ τουτου, δεν μπορει να σας · ουτε μπορει να περασει σε μας, που θα προελθουν απο αρα. Στη συνεχεια, ειπε, I pray thee λοιπον, πατερα, οτι χιλιοι wouldest να τον στειλουν σπιτι του πατερα μου: Για εχω πεντε αδελφους · οτι μπορει να καταθεσουν στα χερια τους, καθως φοβουνται οτι θα ερθει επισης σε αυτο τον τοπο μαρτυριο. Αβρααμ saith unto him, Εχουν Μωυσης και οι προφητες · ας τους ακουσουμε. Και ειπε, Nay, τον πατερα του Αβρααμ, ομως, και αν καποιος πηγε στα χερια τους απο τους νεκρους, θα καταλαμβανει. Και ειπε unto him, Αν δεν ακουν τον Μωυση και οι προφητες, ουτε θα μπορεσουν να πεισθουν, αν ενα ροζε απο τους νεκρους. "Σαφως, το αποσπασμα αυτο δειχνει οτι ο πλουσιος ηταν συνειδητη μετα τον θανατο του και την ταφη, και ειχε βασανισει.

Η Σκοπια διδασκει την ακολουθη σειρα των γεγονοτων, οπως αληθεια: οτι ο ανθρωπος ζει, πεθαινει, και ειναι ανυπαρκτη μεχρι μια μελλοντικη σωματικη ανασταση, με την οποια γινεται συνειδητη και παλι να κρινονται. Μετα την αποφαση αυτη, αν ειναι κακος, εχει αποδυθει σε λιμνη του πυρος αμεσως να αποσυντεθει σε ανυπαρξια. Ομως, τι ειναι αυτο το λεει η Βιβλος; Δυσκολα. Γραφη μας λεει οτι ο πλουσιος και ο επαιτης τοσο εζησε και πεθανε. Μετα το θανατο του, ο πλουσιος ανδρας ανοιξε τα ματια του και κοιταξε στο ζητιανο στην αγκαλια του Αβρααμ. Αυτη ειναι μια συνειδητη αναζητουν πραξη. Ειχε επισης torments. Συναισθημα ειναι μια συνειδητη φαινομενο. Μιλησε για Αβρααμ. Ομιλια ειναι μια συνειδητη πραξη.

Ετσι, ο πλουσιος ανθρωπος εζησε και πεθανε, ηταν συνειδητη και μετα το θανατο τους, κανουν συνειδητη πραγματα (ψαχνει, να βασανισει, μιλωντας). Μηπως αυτη η αλληλουχια των γεγονοτων ακολουθηστε τα Σκοπια την παραπανω ακολουθια; Ηταν ο πλουσιος αισθησεις του μετα πεθανε και θαφτηκε; Μηπως η συνομιλια μεταξυ των πλουσιων και Αβρααμ δειχνουν μια στιγμιαια αποσυνθεση και τις φλογες των κολαση; Το γεγονος και μονο οτι begged Αβρααμ να προειδοποιησω πεντε αδελφια του θεση σχετικα με αυτο το μαρτυριο της δειχνει οτι τα αδελφια του, οπως και ο υπολοιπος κοσμος, πηγε στη ζωη τους κανονικα. Δεν υπαρχει καμια ενδειξη για την ανασταση πριν η μετα το θανατο του ανδρα και της πλουσιας ζητιανο. Προφανως, η ακολουθια των γεγονοτων που διδασκει η Σκοπια ΔΕΝ ταιριαζει με την αλληλουχια των γεγονοτων οτι η Βιβλος διδασκει, και ως εκ τουτου ψευδεις! Αυτο το χωριο, χωρις καμια ευλογη αμφιβολια, διαψευδει τα Σκοπια διδασκαλιες κολαση ειναι οτι ο ταφος, και οτι ο ανθρωπος ειναι ανυπαρκτη και το χρονικο διαστημα μεταξυ του θανατου και της αναστασεως.

Ομως, η Σκοπια ισχυριζεται οτι το αποσπασμα αυτο ειναι απλα μια παραβολη, και οτι πραγματικα δεν εχει μιλησει για την κολαση, αλλα για την τρεχουσα κατασταση των υποθεσεων μεταξυ των Αποστολων, οι ηγετες της εβραικης, και το Θεο. David A. Reed, πρωην Μαρτυρα του Ιεχωβα Γεροντα, περιγραφει αυτη την πεποιθηση λεπτομερως:

Κατα την ερμηνεια της Σκοπια, Λαζαρου εικονες του Ιησου μαθητες, ο πλουσιος ανθρωπος εικονες θρησκευτικους ηγετες της εβραικης, Αβρααμ εικονες Ιεχωβα Θεος, ο θανατος του καθε εικονες αλλαγη των ορων για καθε ομαδα, ενω εδω στη γη, και το torments των πλουσιων ανδρας εικονα της δημοσιας εκθεσης των εβραικων θρησκευτικων ηγετων απο την Αποστολων 'κηρυγμα. Επομενως, ο Ιησους δεν ηταν πραγματικα μιλαμε για την κατασταση των νεκρων σε Luke 16, συμφωνα με τα Σκοπια Κοινωνια…. Ομως, απο την εξεταση του Κυριου αλλα παραβολων αποκαλυπτει οτι ολοι τους ηταν εικονογραφησεις που βασιζονται σε πραγματικες καταστασεις…. Λοιπον , αν η ιστορια των πλουσιων και Λαζαρου ειναι οπως ολα τα υπολοιπα του Ιησου "παραβολων, θα πρεπει επισης να χρησιμοποιησετε μια πραγματικη κατασταση, για την εικονογραφηση του πνευματικου πραγματα. Οι ανθρωποι πρεπει να εχουν πραγματικα μια συνειδητη υπαρξη μετα θανατον, και καποια απο αυτα θα πρεπει πραγματικα να ειναι "στο torments," εκφραζοντας τη βαθυτατη λυπη τους τελευταιους ζωη. Ανεξαρτητα απο το τι δειχνει η παραβολη, η βασικη ιστορια, οπως και αλλες ιστοριες Ιησους ειπε, πρεπει να ληφθει απο την πραγματικη ζωη.


Καποιος προφανως αντιληφθηκε σε σωληναρια εδω. Αλλα ας δωσουμε τα Σκοπια ορισμενα πιστωτικα: Χρειαζεται ενα δημιουργικο μυαλο να φανταστει μια τετοια εξηγηση. Απο την αλλη πλευρα, ο Διαβολος μπορει να επηρεασει κανεναν η καρδια δεν ειναι κοντα στο Χριστο. Ειναι βεβαια σαφες οτι, για να υποστηριξει τη θεωρια μη-κολαση, η Σκοπια αρνειται τι η Βιβλος λεει ξεκαθαρα.

Ας αναρωτηθουμε για μια στιγμη για τους νεκρους: Ενα πτωμα θαφτηκε δεν θα ανοιξει τα ματια και να δουν τον ταφο. Δεν θα μιλησω. Δεν θα ειναι ταλαιπωρημενη απο τα σκουληκια και σπαταλες, ουτε απο την διαδικασια των δικων σαπιζει. Πως, λοιπον, θα μπορουσε ο πλουσιος ματια, να μιλησει και να υποφερουν; Ηταν το σωμα του μετα το θανατο του αναστηθηκε; Αυτη ηταν μολις αποδειχθει για να μην ειναι ετσι. Εκεινος ομως αυτα τα πραγματα, ενω εκεινος ηταν νεκρος, αλλα συνειδητη. Αυτη η συνειδηση ειναι η ζωη δυναμη που ποτε δεν πεθαινει, και αν το σωμα που κατοικει σε αυτη καταστραφηκε το θανατο. Αυτη ειναι η pneuma, το πνευμα.

Κατα τη διαρκεια του Χριστου transfiguration, "εκει φαινοταν περιεργη [κηρυκες του] Μωυσης και ο Ηλιας να συνομιλω μαζι του" (Matt. 17:3, KJV). Οι Μαρτυρες του Ιεχωβα θα μπορουσε να ισχυριστει οτι Ηλιας εμφανιστηκε στο σωμα του, επειδη δεν ειχε ποτε πεθανει, και αυτο θα ηταν αληθεια. Ομως, το ιδιο δεν μπορει να ειπωθει και για τον Μωυση, ο οποιος πεθανε, και των οποιων φορεας θαφτηκε, και ο οποιος τωρα εμφανιζεται εδω ως προς το πνευμα. Αυτο ειναι Scriptural αποδειξη της ανθρωπινης υπαρξης περα απο το σωμα του, μετα το θανατο του, και πριν απο την ανασταση για ΑΠΟΦΑΣΗ Day.

Ιησους Χριστος εκανε διακριση μεταξυ σωματος και ψυχης: "Και ο φοβος δεν τους τα οποια σκοτωνουν το σωμα, αλλα δεν μπορουν να σκοτωσουν την ψυχη · αλλα μαλλον φοβο αυτον, η οποια θα ειναι σε θεση να καταστρεψουν τοσο την ψυχη και το σωμα στην κολαση." (Ματθ. 10: 28) Ο Ιησους μας λεει οτι ο ανθρωπος μπορει να σκοτωσει το σωμα, αλλα υπαρχει και κατι αλλο, το οποιο δεν μπορει να σκοτωσει, αλλα το οποιο μονο ο Θεος μπορει-η ψυχη. Σε αυτο το στιχο, ο Ιησους μιλα ξεκαθαρα απο δυο ξεχωριστα πραγματα: Η επιδραση σε ενα αντικειμενο για τον αποκλεισμο της αλλης δηλωνει την υπαρξη δυο διαφορετικων αντικειμενων. Αυτο αποδεικνυεται απο τη λεξη "δυο", που πραγματευεται δυο αντικειμενα · και το λογικο τελεστη "και" η οποια λογικα συνδεει δυο η περισσοτερα πραγματα μαζι. Ομοιως, Luke 12:4-5 κανει την ιδια διακριση αναμεσα στο σωμα και την ψυχη του: "Και το λεω στα χερια σας φιλοι μου, δεν Να φοβαστε τους που σκοτωνουν το σωμα, και μετα απο αυτο δεν εχουν περισσοτερο οτι μπορουν να το κανουν. Αλλα εγω θα σας forewarn ποιον θα ye φοβου: Φοβος του, που σκοτωθηκε μετα hath he hath δυναμη να ριξει στην κολαση · ναι, το λεω unto you, Fear him. "Οι Μαρτυρες του Ιεχωβα πιστευουν οτι η κολαση ειναι ο ταφος. Αλλα αν αυτο ειναι ετσι, τοτε γιατι να τα παραπανω στιχο επισημανω οτι ο Θεος εχει την εξουσια, αφου εχει σκοτωσει το σωμα, να εριξε στην ταφος; Επισης ο ανθρωπος δεν εχει αυτη την εξουσια; Και δεν ειναι οτι ο ανθρωπος που buries νεκρος, δεν Θεου; Ταφη μετα το θανατο παει λεγοντας, χωρις, επομενως ο παραπανω στιχος δεν μπορει πιθανον να μιλησει για το Θεο χυτευση σε νεκρο τον ταφο. Μας λενε οτι ο ανθρωπος δεν μπορει να κανει τιποτε περισσοτερο προς ενα προσωπο μετα εχει σκοτωσει το σωμα και εθαψαν. Αλλα ο Θεος, αφου εχει σκοτωσει το σωμα καποιου προσωπου, και αφου ο ανθρωπος εχει ταφει, μπορουμε να κανουμε περισσοτερα για το ατομο αυτο-πραγματα που ο ανθρωπος δεν μπορει να κανει σε ολους. Scriptural αυτο ειναι αποδειξη οτι η κολαση δεν ειναι ο ταφος, αλλα μαλλον κατι περα απο τον ταφο. Και αν το σωμα ειναι σκοτωθηκαν και περισσοτερα μπορουν να γινουν για το προσωπο του οποιου το σωμα εχει σκοτωθει, τοτε δεν θα πρεπει σε καποιο αλλο μερος του προσωπου αυτου υπαρχει και μετα το σωμα ειναι νεκρο; Προφανως, για την Scripture να ειναι σωστος, σε καποιο αλλο μερος του προσωπου θα πρεπει να υπαρχει και μετα το σωμα του εχει σκοτωθει, για να γινει κατι γι 'αυτον. Αυτο ειναι λογικο. Λοιπον, τι αλλο μερος θα μπορουσε να ειναι αυτος;

Matthew 10:28, ανωτερω, εχει ηδη ενημερωσει μας: Ειναι η "ψυχη", η κατα το πνευμα, αυτη η δυναμη της ζωης περα απο το σωμα, το οποιο ο Αποστολος Παυλος αναφερεται στο 2 Κορινθιους 5. Εδω, ο Πολ εγραψε το σωμα της ως "η επιγεια σκηνη μεσα στο οποιο ζουμε," προσθετοντας οτι "θα ειναι μαλλον μακρια απο το σωμα και στο σπιτι με το Λορδο", και προειδοποιωντας οτι "ολοι πρεπει να εμφανιζονται πριν απο το καθισμα του Χριστου ΑΠΟΦΑΣΗ , ετσι ωστε η καθε μια μπορει να εμφανιστει καλο η κακο, αναλογα με το τι εκανε στο σωμα "(vv. 1,8-10). Οι Μαρτυρες του Ιεχωβα δεν πιστευουν στην υπαρξη της ψυχης. Ομως, αν ηταν σωστη, τοτε ποιο μερος του Paul θα μπορουσε να αφησει το σωμα του και να παει με το Lord;

Και ας μην ξεχναμε Αποκαλυψη 6:9-11, η οποια μιλα για "τις ψυχες των σκοτωμενων αυτους που ειχαν για το λογο του Θεου", ζητωντας απο το Θεο, οταν το αιμα τους θα avenged. Προσθετει οτι "λευκη robes δοθηκαν unto καθε ενα απο αυτα · και ειπε οτι ηταν στα χερια τους, οτι θα πρεπει ακομη υπολοιπη σεζον για λιγο, μεχρι τους συμπολιτες τους που υπηρετουν επισης και αδελφοι, οτι πρεπει να σκοτωθει, οπως αυτες". Αυτες οι ψυχες ειχαν σκοτωθει, αλλα εχουν ως απεικονιζονται στην παρουσια του Θεου εμπλακουν σε συνομιλια με Εκεινον.

Scripture αποδεικνυει, με πειστικο τροπο, οτι υπαρχει ανθρωπος συνειδητα αμεσως μετα το θανατο, και οτι ο ιδιος ειτε μπαινει σε "παραδεισο" (Luke 23:43), η "ωθηση" (Luke 13:28) στο "εξωτερικο σκοταδι" (Matt. 8:12), ο "τοπος βασανισμου" (Luke 16:28) η οποια ειναι μια "καμινι της φωτιας" (Matt. 13:42,50) ονομαζεται "Gehenna" (Luke 12:5, NWT), οπου θα "θρηνο και weep" (Luke 6:25) και "gnash του δοντια" (Matt. 13:42,50 · Luke 13:28) απο το να "σε αυτην την ταλαιπωρημενη φλογα" (Luke 16:24). Η Σκοπια της θεωριας της μετα το θανατο μη υπαρξη αντιφασκει Scripture και επομενως ειναι πλαστη!

No comments: