Tuesday, February 19, 2008

#18 - Η Αγια Τριας

Η Αγια Τριας ειναι μια συγκεχυμενη αντιληψη για πολλους χριστιανους, αλλα ειναι ενα απο τα πιο βασικα δογματα του χριστιανισμου. Προκυπτουν πολλα ερωτηματικα στο μυαλο της χριστιανικης unlearned, οπως "Αν υπαρχει μονο ενας Θεος, τοτε πως ειναι δυνατον ο Θεος ειναι τρεις; Μηπως αυτο σημαινει οτι υπαρχουν τρεις Θεοι; "και το πασιγνωστο" Οταν αυτη η Βιβλος λεει οτι ο Θεος ειναι τρια προσωπα; Εχω διαβασει οτι ο Θεος ειπε Εχει ενα αληθινο Θεο και δεν πρεπει να υπαρχει διπλα σε αλλους Θεους Him. "Προκειται για συγχυση που αποδυναμωνει την χριστιανικη του πιστη και τον αφηνει εκτεθειμενα σε επικινδυνες αιρεσεις μη χριστιανικες λατρειες με τους ψευδεις πεποιθησεις. Αυτο το αρθρο, θα πρεπει να ξεκαθαρισω ορισμενα απο τη συγχυση σχετικα με το Αγιας Τριαδος.

Για να απαντησω σε μια απο τις παραπανω ερωτησεις, η Βιβλος, μιλουν, της Αγιας Τριαδος. Της Αγιας Τριαδος, εμφανιζεται στην Καινη Διαθηκη κατα το βαπτισμα του Ιησου Χριστου απο τον Ιωαννη τον Βαπτιστη. Αυτο αναφερεται στην Matthew 3:16-17, "Και ο Ιησους, οταν βαφτιστηκε, ανεβηκε αμεσα εξω απο το νερο: and lo, τα ουρανια ανοιξαν unto him, και ειδε το Πνευμα του Θεου φθινουσα σαν περιστερι, φωτισμου και προς αυτον: lo Και μια φωνη απο τους ουρανους, λεγοντας, Αυτη ειναι η δικη μου αγαπημενο Son, στους οποιους ειμαι πολυ ευχαριστημενος "και Mark 1:10-11" Και ερχονται αμεσα εξω απο το νερο, ειδε τους ουρανους ανοιξε, και το Πνευμα σαν περιστερι φθινουσα προς αυτον: Και εκει ηρθε μια φωνη απο τους ουρανους, λεγοντας, Thou art αγαπημενο μου γιο, τον οποιο ειμαι πολυ ευχαριστημενος ", οπως επισης και στην Luke 3:21-22," Τωρα οταν ολοι ο λαος ειχε βαπτιστει, ηρθε να περασει, οτι ο Ιησους βαπτιστηκε επισης, και προσευχεται, ο επιγειος ανοιξει, και του Αγιου Πνευματος κατεβηκε σε ενα σχημα του σωματος σαν ενα περιστερι στον ιδιο, και μια φωνη ηρθε απο τους ουρανους, η οποια ειπε, Thou Son art αγαπημενο μου · και thee ειμαι πολυ ευχαριστημενος ". Εδω, εχουμε τρεις χωριστους λογαριασμους για το ιδιο συμβαν, οπως καταμαρτυρουν Matthew, Mark, Λουκα · ο Υιος, το Αγιο πνευμα φθινουσα προς αυτον, και τον Πατερα, ο οποιος ειναι καλα στην ευχαριστη θεση του-η εμφανιση του τρεις.

Ο Ιησους Χριστος, παρουσιαζοντας τον εαυτο του, πριν του, να ειναι ο παντοδυναμος Θεος, "ηρθαν και spake unto τους, λεγοντας, All δυναμη ειναι δεδομενη στα χερια μου στον ουρανο και στη γη", και συνεχιζει "Go ye λοιπον, και να διδαξουν ολα τα εθνη , βαπτιζοντας τους στο ονομα του Πατρος και του Υιου και του Αγιου Πνευματος "(Ματθ. 28:18-19). Εδω, και παλι, θα δουμε Αγιας Τριαδος, αναφερθηκε αυτη τη φορα ο ιδιος ο Χριστος. Αν επροκειτο να βαφτισει καποιος, δεν θα εχει νοημα να τον βαφτισει στο ονομα του η υψηλοτερη στην υπαρξη; Στο ονομα του Θεου Himself; Ναι, θα ηταν. Και εμεις εντολη απο τον Ιησου να βαφτισει τους στο ονομα του Πατρος, και στο ονομα του Υιου, και στο ονομα του Αγιου Πνευματος. Με αλλα λογια, στο ονομα των τριων.

Οι Μαρτυρες του Ιεχωβα εχουν αγαπημενο επιχειρημα εναντιον αυτης της χριστιανικης. Θα ηθελα να ρωτησω τον ανυποψιαστο Christian, "Τι σημαινει η λεξη" τροικας "σημαινει; Σημαινει τρεις. Ως εκ τουτου, δεν μπορει να σημαινει ενα. Και ο Θεος ειναι Ενας, λοιπον Αυτος δεν μπορει να ειναι τρεις. "Αυτο ειναι απλως ενα παιχνιδι λεξεων. Και αν θα παμε να παιξουν με τις λεξεις, τοτε θα πρεπει να εξετασει επισης οτι η λεξη "τροικας" ειναι μια λεξη που σημαινει τρεις. Με αλλα λογια, η εννοια των τριων περιγραφεται με μια λεξη. Πως ειναι λοιπον οτι μας Ενας Θεος δεν μπορει να ειναι τρια ατομα, η τρια ατομα που δεν μπορουν να Ενα συνθετο Θεου; Εαν αυτο δεν ειναι αρκετα στοιχεια για να στηριξει τον Χριστιανικο δογμα της Αγιας Τριαδος, τοτε εδω θα βρειτε ενα απροοπτο! 1 John 5:7 περιγραφει ο τριαδικος χαρακτηρας μας Ενας Θεος ως εξης: "Για υπαρχουν τρεις που φερουν ρεκορ στον ουρανο, τον Πατερα, το Word και του Αγιου Πνευματος: και τα τρια αυτα ειναι ενα." Υπαρχουν τρεις επιμερους οντοτητες αναφερθηκαν παραπανω. Η ταυτοτητα της καθε μια απο τις τρεις ειναι σαφως. Ενας ειναι ο Πατερας, ο ενας ειναι ο Υιος, και το αλλο ειναι το Αγιο Πνευμα. Αυτα τα τρια ρεκορ φερουν απο κοινου, οπως Ενα. Και το πιο σημαντικο, μας λενε οτι αυτα ΜΙΑ!

Μη χριστιανων, οπως Μαρτυρες του Ιεχωβα, που πιστευουν οτι μονο ο Πατερας ειναι Θεος, οτι ο Υιος ειναι υποδεεστερη απο τον Πατερα, και οτι το Αγιο Πνευμα ειναι απλως μια ενεργεια. Αυτο ειναι παραλογο. Δεδομενου οτι ο Πατερας ειναι Θεος, και η λεξη και το Αγιο Πνευμα ειναι μαζι με τον Πατερα, ως ενα, τοτε το Word και το Αγιο Πνευμα πρεπει επισης να Θεου. Αυτο ειναι λογικο. Για το αν μια απο αυτες τις οντοτητες ειναι Θεος, και ο Θεος ειναι τελειος, τοτε οι αλλες δυο οντοτητες θα πρεπει επισης να ειναι ο Θεος, και τελειος. Ενας ειναι ο Θεος την τελειοτητα ως συνολο, και το συνολο της τελειοτητας, και δεν μπορει να εχει καμια μικροτερη μερη (ουτως ειπειν).

Ο Θεος μπορει να θεωρηθει ως η φλογα ενος κεριου. Η φωτια ειναι ο Πατερας, ο Υιος ειναι το φως και η θερμοτητα ειναι το Αγιο Πνευμα. Η πυρκαγια begets το φως, οπως ο Πατερας ο Υιος begets. Η θερμοτητα εσοδα απο την φωτια, οπως το Αγιο Πνευμα εσοδα απο τον Πατερα. Οι τρεις ειναι συν-υπαρχουν, και συν-ισα. Μια οντοτητα που δεν μπορει να υφισταται χωρις τις αλλες δυο. Αν εξαλειψουμε το φως, τοτε δεν μπορει να υπαρξει χωρις φωτια και θερμοτητας. Αν εξαλειψουμε τη ζεστη, τοτε δεν μπορει να υπαρξει χωρις φωτια και το φως. Και αν εχετε την εξαλειψη της πυρκαγιας, δεν μπορει να υπαρξει χωρις το φως και θερμοτητα.

Να πω οτι το Αγιας Τριαδος δεν ειναι Θεος, η οτι ο Θεος δεν ειναι μια Τριαδος, την αρνηση του Θεου εμπνευσμενο λεξη-η Αγια Γραφη. Μπορουμε να αρνηθουμε αυτο που λενε οι Γραφες; Μπορει να αρνηθει οτι υπαρχουν τρεις που φερουν ρεκορ στον ουρανο, οπως λενε οι Γραφες; Μπορει να αρνηθει οτι αυτα τα τρια ειναι ο Πατερας, ο Λογος του Ιησου Χριστου και του Αγιου Πνευματος, οπως λενε οι Γραφες; Μπορουμε να αρνηθουμε οτι ο Πατερας, ο Υιος και το Αγιο Πνευμα ειναι ενα, οπως η Γραφη λεει; Αν αρνηθουμε τις Γραφες, τοτε αρνειται την αληθεια, και εμεις απλως κοροιδευουμε τον εαυτο μας.

No comments: