Sunday, February 10, 2008

#12 - Σκοπια Συλλογιστικη εναντι Logic - Μερος 2

Ορισμοι: θανασιμο adj. 1 οτι πρεπει τελικα να πεθανουν 2 του ανθρωπου ως ενα ον που πρεπει τελικα να πεθανουν 3 του θανατου
αθανατο adj. 1 θνητος δεν · ζει για παντα διαχρονικη 2
adj corrupt. 1 κακο · διεφθαρμενοι-vi. να κανω η να καθιστανται διεφθαρμενες-οταν οι adj.
καταστρεψουν vt. 1 να γκρεμισει · να γκρεμισουμε 2 ναυαγιο · 3 ruin να απαλλαγουν απο τις 4 για να σκοτωσουν
(Webster του New World Dictionary, pp. 384, 294, 137, 164)

Η Σκοπια εχει διδαξει λατρεια Μαρτυρες του Ιεχωβα οτι οι κακοι θα καταστραφει σε μη υπαρξη απο hellfire. Η βαση για τη συλλογιστικη τους εγκειται στην παρανοηση της εφαρμογης του ελληνικου λογια για 'καταστροφη' στην Γραφες. Σελιδες 6-7 τους 15 Απριλιου 1993 Η Σκοπια θεμα της εξηγει:

Στη Βρετανια, ενας [Bible λογιος], John Stott RW… εξηγει οτι οταν η Αγια Γραφη αναφερεται στην τελικη κατασταση της απωλειας ( "Gehenna" · βλ. πλαισιο, σελιδα 8), που συχνα χρησιμοποιει το λεξιλογιο της "καταστροφης", το ελληνικο " ρημα apollumi (για να καταστρεψει) και το ουσιαστικο apoleia (καταστροφη). "Να τα λογια αυτα αναφερονται σε μαρτυριο; Stott επισημαινει οτι οταν το ρημα ειναι ενεργο και μεταβατικα, "apollumi" σημαινει "σκοτωσει". (Matthew 2:13 · 12:14 · 21:41) Ετσι, κατα Ματθαιον 10:28, οπου ο King James Version αναφερει ο Θεος " με την καταστροφη "τοσο την ψυχη και το σωμα και την κολαση," οι εγγενεις ιδεα ειναι καταστροφη και το θανατο, και οχι στην αιωνια βασανα. Κατα Ματθαιον 7:13,14, ο Ιησους ερχεται το "… στενο δρομο που οδηγει στη ζωη off" με την "ευρεια… off δρομο που οδηγει στην καταστροφη." Comments Stott: "Φαινεται παραξενο, λοιπον, αν οι ανθρωποι που εχουν πει να υποφερουν καταστροφης ειναι ενα γεγονος που δεν καταστρεφονται. "Με τον καλο λογο αυτο καταληγει στο συμπερασμα:" Αν ειναι να σκοτωσουν για να στερησουν απο το σωμα της ζωης, την κολαση φαινεται να ειναι στερηση της τοσο σωματικη οσο και την πνευματικη ζωη, το οποιο ειναι μια εξαφανιση του οντος. " - Essentials, σελιδα 315-16.

Η Σκοπια την παρερμηνεια των λογια για την «καταστροφη» γινεται σαφες αν σκεφτει κανεις τα λογια του ο Αποστολος Παυλος: "Ιδου, εγω σας δειξω ενα μυστηριο · Εμεις δεν κοιμουνται ολοι, αλλα θα πρεπει να αλλαξουν ολα, Σε μια στιγμη, στην twinkling του οφθαλμου, κατα την τελευταια trump: για την τρομπετα, ηχου, και οι νεκροι, πρεπει να αυξηθει αφθαρτο, και θα πρεπει να αλλαξει. Για αυτο το οταν οι θα πρεπει να θεσει σε incorruption, και αυτο θα πρεπει να θεσει σε θανασιμο αθανασια "(1 Corinthians 15:51-54, KJV). Εμεις δεν πρεπει να ειναι ολα νεκρα εκεινη την στιγμη, για πολλους απο εμας δεν θα εχει ακομη γευτει θανατο. Αλλα θα πρεπει να αλλαξει-ΟΛΑ εκεινα Κοιμουνται στο θανατο, οπως και εκεινοι που ζουν-τοσο ορθοδοξο ΚΑΙ μοχθηρες. Η αλλαγη αυτη θα προκυψει κατα την τελευταια του trump τρομπετιστας-τους νεκρους τεθει. Ο ανθρωπος ειναι θνητος και οταν οι δυο, γιατι ολα εχουν την ταση να ειναι κακο, και ολοι πεθαινουν. Τους φθαρτους, οταν οι φορεις και θα μετατραπουν σε αφθαρτο και IMMORTAL σωματα!

Αυτο θετει το ζητημα του τροπου με τον οποιο οι λεξεις 'apollumi' και 'apoleia' εκεινα που εφαρμοζονται για την εννοια της Γραφας. Στην Ελληνικη γλωσσα, οπως ακριβως και στην αγγλικη γλωσσα, οι λεξεις "καταστρεψουν" και "καταστροφη" μπορει να εχει πολλες σημασιες. Ενα προσωπο θεωρειται οτι θα πρεπει να καταστραφουν, εαν ειναι doused στη βενζινη και οριστε ablaze να γραψω και να πεθανουν. Ομοιως, ενας πλουσιος ανθρωπος που ξαφνικα χανει την τυχη και εξαναγκαζονται σε μια ζωη φτωχειας και των αστεγων, οπως λεγεται, να καταστρεφονται, γιατι το μελλον φανταζει απελπιστικη. Επισης, ενας αθλητης με μεγαλη φυσικη χαρακτηριστικα, ο οποιος αναπτυσσει μια εκφυλιστικη ασθενεια και οσων λεγονται για να καταστραφει απο την ασθενεια του. Το πρωτο παραδειγμα ειναι η γραμματικη φυσικη καταστροφη (σε αρμονια με τους ορισμους 3 και 4 του «καταστρεψει» ανωτερω). Τα αλλα δυο παραδειγματα δειχνουν ενα εικονιστικο καταστροφης (σε αρμονια με τους ορισμους 1 και 2). Ενα ερωτημα που ανακυπτει: Συμφωνα με τον παραπανω ορισμο της λεξης "αθανατος", αν ενας οργανισμος που εθεσε αθανατο, θα πρεπει να καταστραφουν; Αν και "καταστροφη" περιεργη απο την μη υπαρξη hellfire κανει υγιη λογικη στην επιφανεια, χανει τη λογικη, οταν το ζητημα της αθανασιας ερχεται στην εξισωση.

Ενα αθανατο σωμα δεν πεθαινουν, και δεν μπορει να καταστραφει απο τις φλογες της hellfire, αλλα ζει για παντα, ο διαρκης τις φλογες, οπως οριζεται ανωτερω. Αυτο ειναι λογικο. Σκοπια συλλογιστικη για το θεμα αυτο ερχεται σε αντιθεση με Scripture, και επομενως ειναι παραλογο. Αυτο γεννα αλλα ερωτηματα: Μηπως ο Θεος να κανω πραγματα ματαια; Δεν υπαρχει ενα σκοπο στα παντα Κανει; Ποιος ειναι ο σκοπος της αυξησης ενα σωμα αθανατο εαν προκειται να καταστραφουν στην hellfire; Ειναι αυτο λογικο; Η απαντηση ειναι προφανης.

No comments: